komplexné portfólio služieb pre vaše podnikanie
Spoločnosť Data Call, s.r.o. poskytuje služby v oblasti poradenstva a realizácie projektov call centrom, s cieľom tvoriť zisk a poskytnúť kvalitné riešenie požiadaviek pre Vašich zákazníkov. Svojim širokým portfóliom služieb zabezpečíme nielen konzultácie, ale predovšetkým outsourcing služieb komerčného call centra.
Vďaka profesionálnemu prístupu našich zamestnancov, pre svojich partnerov prinášame vyváženosť vysokého pomeru kvality a kvantity. Našou prioritou je udržanie si dlhodobých partnerských vzťahov, vďaka profesionálnemu prístupu k dobre vykonanej práci zverených projektov do našich rúk. Naše návrhy prinášajú pre našich partnerov optimálne riešenia prevádzkových nákladov v porovnaní s realizáciou projektov v ich réžii.
Potrebujete aktualizovať databázu, overiť alebo doplniť informácie o klientoch ? Je tu aktívny telemarketing. Zabezpečí prieskum trhu, aktívny kontakt so zákazníkom alebo ponúkne službu či produkt novým klientom. Jednou s aktívne využívaných služieb je organizovanie obchodných stretnutí. Šetrí čas Vám a Vašim obchodníkom, ktorí sa môžu naplno venovať realizácii stretnutí s Vašimi klientami. Skúsení operátori vybavení vynikajúcimi komunikačnými schopnosťami a skúsenosťami, sú zárukou vysokej efektivity a nadštandartných výsledkov.
Pasívny telemarketing je určený pre potreby a podporu zákazníka. Zákazník ľahko získa potrebné informácie k službe alebo produktu, vrátane objednávky. Slúži ako podpora pre marketingové kampane, na ktoré môže klient reagovať a zistiť podrobnosti. Jednou z najznámejších foriem pasívneho telemarketingu je helpdesk - technická podpora. Našou prioritou je kvalita služby a spokojnosť zákazníka. Zásadný je prozákaznícky prístup operátorov. Preto sú pravidelne školený a zároveň im poskytujeme efektívny individuálny coaching.
V portfóliu našich služieb je množstvo ďaľších doplnkových služieb na podporu marketingu alebo firemných procesov. Prenájom a predaj databáz, implementácia a správa CRM ako aj zastrešenie všetkých aktivít v oblasti Back office. Všetky práce spojené s administratívou ako vytlačenie, kompletizáciu a doručenie zmluvných dokumentov priamo Vašim zákazníkom. Back office v našej spoločnosti šetria Váš čas aj peniaze.
Prevádzkovanie call centra nie je lacnou záležitosťou, keďže vyžaduje vysokú jednorazovú investíciu a iné priebežné výdavky. To všetko sa však využitím služieb call centra spoločnosti Data Call vyrieši, pretože nie je potrebné vynaložiť žiadne vstupné investície. Vypracovaním cenovej ponuky šitej na mieru, v závislosti od počtu prichádzajúcich hovorov vynakladáte financie iba za to, čo pre vás realizujeme. Pomocou callcentrového softvéru vieme rýchlejšie vybaviť požiadavky viacerých klientov, než pri používaní tradičného telekomunikačného riešenia. Využívaním callcentrového systému vieme zabezpečiť funkciu rýchleho a jednoduchého zaznamenávania údajov, prehrávania a spätného volania s podrobnou analýzou. Použitím funkcie IVR znižujeme čakaciu dobu a počet sťažností, vďaka čomu zvýšite účinnosť svojho zákazníckeho servisu a promptnejšie a dôkladnejšie vybavíte požiadavky vašich klientov.